دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ مریض چشماتم میثم خالدی

 با تو هر لحظه م پر احساس خوبه

نبض این آهنگ واسه تو میکوبه

دل دل زدم تا تورو پیدا کردم

ماه دنیامی دور تو میگردم

وقتی که نزدیک میشی آشوب میشم

دلو میبازم به تو مغلوب میشم

شوخی نکن بام نگو دارم میرم

آخرش با این شوخیا میمیرم

(تب کرده دنیام مریض چشماتم

منو آروم کن من همه دنیاتم

وقتی که نزدیک میشی آشوب میشم

دل دیگه دل نیست واسه تو آتیشم)2

شیرین و ترشه لحظه هامون باهم

زندگی یعنی من کنارت باشم.

عاشق که باشی دردشم محبوبه

دردی که از تو باشه واسه من خوبه

دل تو دلم نیست این کار چشماته

زندگیمی تو زندگیم دنیاته

شوخی نکن بام نگو دارم میرم

آخرش با این شوخیا میمیرم

(تب کرده دنیام مریض چشماتم

منو آروم کن من همه دنیاتم

وقتی که نزدیک میشی آشوب میشم

دل دیگه دل نیست واسه تو آتیشم)2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی