دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

امیر تتلو قسم

تکست آهنگ قسم امیر تتلو

Amir Tataloo - Ghasam

داداش قسم نده

قسم وقتی اعتبار داره که اعتقادی مونده باشه

وقتی چیزی نمونده که دوسِش داشته باشی

فرقی نداره به چیزی قسم بخوری یا نه

...

من واسم قسم مرد ، آقام مرد ننم مرد

من واسم زنم مرد حتی زنجیرِ گردنم مرد

همه روح و تنم مرد ، واسه من وطن مرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مرد

من واسم قسم مرد ، آقام مرد ننم مرد

من واسم زنم مرد حتی زنجیرِ گردنم مرد

همه روح و تنم مرد ، واسه من وطن مرد

من فقط صفر و صدم ، حد وسطم مرد

بدنم روح نداره

اونی که من میخوامش خیلی دوره اونور آبه

من هنوز دوس دارم ولی خب ، رو من کلاً ذهنِ اون خرابه

این خونه نور نداره ، شبا تنهایی میشه کو*م پاره

تنها چیزی که درست فهمیده اینه حرصِ منو خوب دراره

دلم از شهر بُریده ، هر کی اومد بغلم دهنش بو الکل میده

ولی سَر میکنم هر طوریه ، دیگه اعصاب ندارم قهر کنی هی

من واسم قسم مرد ، آقام مُرد ننم مرد

من واسم زنم مرد حتی زنجیرِ گردنم مرد

همه روح و تنم مرد ، واسه من وطن مرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مرد

من واسم قسم مرد ، آقام مرد ننم مرد

من واسم شوهرم مرد حتی زنجیرِ گردنم مرد

همه روح و تنم مرد ، واسه من وطن مرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مرد

سرآغازِ راهی بودم که مقصدی نامعلوم داشت

خیابانی پوشیده از ترس و دوشیده از عشق

سرانجامِ حالی بودم که آینده ای نامشروع داشت

و من چه بی پروا در پیِ پروانه شدن و

چه دیوانه و بی بال در پیِ پرواز

آری ، جهانِ ما جهش نداشت و

من هر روز دچار بیگ بنگِ درون

 

مشاهده کامل همراه با توضیحات آهنگ کلیک کنید

نظرات (۱)

 متن آهنگ قسم امیر تتلو متن آهنگ امیر تتلو به نام قسم تکست Amir Tataloo - Ghasam من واسم قسم مُرد آقام مُرد ننم مُرد من واسم زنم مُرد حتی زنجیرِ گردنم ...
امیر تتلو قسم , دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام قسم , اهنگ قسم امیر تتلو اهنگ جدید 98 رایگان کیفیت 320.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی