دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ سهراب ام جی سپهر خلسه داش گلم

Sohrab Mj Sepehr Khalse - Dashe Golam

آهنگ داش گلم اردوان سهراب خلسه

چی میخوای داش گلم
از هلند تا راشن پرن
این چیز ها واسم عادیه
شاخ بشی ماچت کنم
داش گلم داش گلم
این چیز ها واسم عادیه
شاخ بشی ماچت کنم

بیا بریم بیرون داش گلم
گور بابا هر چی پاشنه بلند
اگه طلبه ای باشه صلحم
ما یه اشاره بکنیم لاشه فورا
همه مشتی ها همه سبیل ها
سگی بریز نمیخوام من تکیلا
فاز لیسی دیگه غدغنه
اینجا ویلا رو میگیریم بی ژیلا
جمع مردونه همه دور هم
جیب ها پر سم سیس ها خود گنگ
لفظ لاتی میام واسه لوتی ها
واسه دخی مخی ها نی کورسم
شما عکس بده همو گونیم باو
این سوسول ها رو ولش ان باو
نیستم فاز فمنیستی که
بدخواه داری بدو بنویس کیه

چی میخوای داش گلم
از هلند تا راشن پرن
این چیز ها واسم عادیه
شاخ بشی ماچت کنم
داش گلم داش گلم
این چیز ها واسم عادیه
شاخ بشی ماچت کنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی