دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ امید نفرت و آلیتا شعبده باز

Omid Nefrat X Alita - Shbade Baaz

متن آهنگ امید نفرت و آلیتا به نام شعبده باز بصورت کامل در ادامه مطلب...

 

[ورس یک – آلیتا]

به نام خیابون قبل از هرکاری

دفتر باز میشه اشعارم رگباری

میاد زیر دست نفرت برا بازی

من توی خیابون دارم حکم قاضی

من اومدم علاج بدم مثل دکتر

بیا جلونترس خبری نیس کونتور

نمیندازه واسه چندتا ادم مفتخور

پاهام سفت و همیشه هست این مخ پر

ازکلمات که جمع بشن دورم

تو یه جمله بهت بگم ازشغلم

که حرفع ذاتیمه و‌این آبو خوردم

مثل روز اول که این جامو بردم

من رپ فارس و عرب و لر و‌کردم

از وقتی با همه قشر بر خوردم

حالا مرد میخوام بشینه پای کورسی

تا که راه بندازم من همه پرسی

[کورس]

زندگی داره کارما میچرخه دنیا طبق یه داستان علنی

یه لحظه قلبت وایساد گند به این اشعارکیهان لات مات مدنی

زندگی داره کارما میچرخه دنیا طبق یه داستان علنی

یه لحظه قلبت وایساد گند به این اشعارکیهان لات مات مدنی

[ورس دو – امید نفرت]

سام علیک حاجیت اومده بازم

اینجانب یه آدم شعبده بازم

که نوبره کارم بین بمب تریناش

چک بخور منتظره چک بعدی باش

منم نفرت رپر کوبنده

صدام جذاب واست ولی مخرب

بالا بره ولوم وقتی صدا من میاد

سه کام نه سی کام نه

بدون سه سال حبس میخواد

از اون کفتربازه تا که کاسب بازارش

اهنگم باگوشه خیلیا کارداره

زهل با مشتری مشتمه مشتی

غرق پسرچون عرشه کشتی

ناخدا میخواد نه یه بچه *ونی با یه ابروی هشتی

سیاه چال یه نفر نه وا یه خبر بد اه یه تبر

چندسر به طرف هرکس

که بخواد رو‌حرفم‌ حرف بیاره نه پ

ابیانه برتر جلو من شو خم تر

باز اومدم ریاح کاره ساخته واژه نیاز داره

تاکه بخواد شارژشه

هرچی لاته باشه

واس همین داشت

این آهنگ و داد بت

تا بفهمی شازده بد میبینی ناکس

[کورس]

زندگی داره کارما میچرخه دنیا طبق یه داستان علنی

یه لحظه قلبت وایساد گند به این اشعارکیهان لات مات مدنی

زندگی داره کارما میچرخه دنیا طبق یه داستان علنی

یه لحظه قلبت وایساد گند به این اشعارکیهان لات مات مدنی

  • ۹۹/۰۷/۲۳
  • متن آهنگ

آلیتا

امید نفرت

متن آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی