دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ عاشقتم سجاد آژیده

 منو نفس های تو میسازه دلم به دلت هر دفعه میبازه

بگم نگم فرق نداره این دیوونه به عشق تو مینازه

نرو حسم محاله عادی شه نرو آسمون دوباره آبی شه

دست من نیست این همه عاشقتم دست تقدیره بی وقفه عاشقتم

من مریض عشق تو تو دوای قلب من من همه نیاز تو تو همه حواس من

باورم شد عشق نابت باورم کرد قلب پاکت

به تو این احساسمو مدیونم دست من نیست این همه عاشقتم

نرو حسم محاله عادی شه نرو آسمون دوباره آبی شه

دست من نیست این همه عاشقتم دست تقدیره بی وقفه عاشقتم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی