دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ امیرحسین افتخاری پریزاد

Amir Hossein - Eftekhari Parizad

تکست آهنگ امیرحسین افتخاری پریزاد در ادامه مطلب تهران رپ

من از زندگی بی تو میترسم عشقم کجایی؟

نگو قسمت اینه که از من جدایی

قسم خورده ام پایِ عشقت بمانم ، پریزادِ قلبم

سرت با همه با یه دنیا بجنگم

بی تو هر شب من خواب ندارم

بذار پای دیوانگی ام عزیزم کجایی؟

آشوبِ قلبم ، آرامشِ من

توو موج موهای تو من گرفتارم عشقم کجایی؟

بی تو هر شب من خواب ندارم

بذار پای دیوانگی ام عزیزم کجایی؟

آشوبِ قلبم ، آرامشِ من

توو موج موهای تو من گرفتارم عشقم کجایی؟

ببین آتش گرفتم زیرِ این باران ، تو نیستی

چه بی رحمانه رفتی و تمامم را ، شکستی

من از بیگانگان هرگز ننالیدم ، عزیزم

که با من هر چه کرد آن آشنا کرد عزیزم

بی تو هر شب من خواب ندارم

بذار پای دیوانگی ام عزیزم کجایی؟

آشوبِ قلبم ، آرامشِ من

توو موج موهای تو من گرفتارم عشقم کجایی؟

بی تو هر شب من خواب ندارم

بذار پای دیوانگی ام عزیزم کجایی؟

آشوبِ قلبم ، آرامشِ من

توو موج موهای تو من گرفتارم عشقم کجایی؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی