دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ امید و سینا بازنده

Omid X Sina - Bazande

تکست آهنگ جدید امید و سینا به نام بازنده در ادامه مطلب رسانه تهران رپ

[کروس]

میگفتی حالت با من خوبه یکم

منُ ببین پا گذاشتم رویِ دلم

داره میزنه خو بارونِ نم نم

بیخیالت شدم ، شدی بیخیالم

گفتی حرفی نداریم باهم اصلاً برو

من چشمامُ روی همه بستم‌

تورو نمیبینم با من بحث نکن

بسه رویِ مغزم‌ نرو

بودی برام یه ستاره تو شب

آسمونم تاریک شده سیاهِ روزم

بیا به روتم نیار که آدم نبودی

فک کردی بردی ولی بازنده بودی

بگو فراموشت کنم واقعا چجوری

آره بازنده بودی

[ورس یک]

روی مغزم‌ راه نرو بسه

دنبال من دیگه راه نیوفت

من بت خوبی کردم تهش این شد

بت گفتیم میخوامت سرت گیج خورد

میگی دوسم نداشتی ار اولش نه

تو که آدم نبودی خودم کردمت ببین

حرفات شده مسخره تا رفتی

هرشب چندتا رو تختمِ لش بی حال

روح پرواز مغز شده بیمار

اگه رفتی خو نیا دیگه برنگرد اینبار

نه برنگرد اینبار

دیگه جات نی‌ خو اینجا

چهار صب نده تکست به من نه

هیچی نمیشه مثل قبلا

رفتی و منم قیدتو زدم

دیگه نمیارم اسمتو اصلا

اون وقتی که گذاشتم واقعا حیف شد

تکستامو حفظی و موزیکامو Hate کن

الان اصرار داری برگردی

تو که آدم نمیشی دیگه فرق کردی

بد رو مخمی سردردی

ما این نبودیم تو ما رو این کردی

گیر کردی رو کارای بچگونت

دورم هست چنتایی که قدر بدونن

که بیان یه لیوان با شراب یه سیگار

رد دادم یه ردیِ بیمار

تو خونست یه دیوار که زل زدم بش

رفیقام هستن تورو میخوام‌ چکار

رفیقام هستن تورو میخوام چیکار

[کروس]

چرا همیشه‌ ابریِ هوا

از وقتی نیستی روزا دلگیره برام

بگو به کی عادت کردی

که منُ ندیدی اینجوری راحت رفتی

بگو به کی عادت کردی

چطور اینجوری راحت رفتی

الان بگو چجوری میگذره شبات

آرومی‌ یا دلگیره برات

بگو چرا کم‌ اوردی

بگو چرا بد اوردیم ما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی