دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

 

متن آهنگ آرش ای پی و مسیح به نام نالوطی

متن آهنگ آرش ای پی و مسیح نالوطی

 

نالوطی گذاشتی پا رو چی

دنباله چی بودی تو رابطه مون با موچین

بی مرام ببین هنوزم اینورام

ببین نشد که از فکر تو درام

بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت

با اینکه میتونست رکب نزد

دلم به عشقمون لگد نزد

بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت

با اینکه میتونست رکب نزد

دلم به عشقمون لگد نزد

با اینکه میشد پر شه جای خالیت

حتی وقتی بودی

انداختم پایین سرمو بازم آخرم نموندی

تو میدونستی که این دل چجوری داغونته

نگفته بودی نه که بی مرامی ته قانونته

بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت

با اینکه میتونست رکب نزد

دلم به عشقمون لگد نزد

بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت

با اینکه میتونست رکب نزد

دلم به عشقمون لگد نزد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی