معرفی و آشنایی با سایت متن آهنگ تکست باند

در این نوشته از بخش معرفی وبسایت شما را به آشنایی بیشتر با سایت تکست باند دعوت می نماییم

تکست(Text) در زبان انگلیسی به معنای متن و باند (Band) به معنای گروه است.

تکست باند (ما) گروهی دوره هم برای ایجاد رسانه ای فارسی که در زمینه متن آهنگ های فارسی و متن ترجمه شده آهنگ های خارجی و آلبوم های رسمی فارسی را به همراه خود آهنگ و در صورت وجود موزیک ویدیو ، به صورت رایگان منتشر می کنیم.

سایت تکست باند با آدرس اینترنتی textband.ir در مدت قابل توجهی از گذشت فعالیتش توانسته تبدیل به یکی از بهترین سایتهای متن آهنگ فارسی شده که دارای آرشیوی کامل از آهنگ و آلبوم خواننده های ایرانی را در خود جای داده است.

همچنین برای جلب نظر این آرشیو را با روش های مختلف و آسانی در اختیار مخاطب خود قرار داده است.

دانلود آلبوم های پرطرفدار جدید در تکست باند

در این وبسایت علاوه بر متن آهنگ ، دانلود آلبوم جدید ایرانی ، گلچین بهترین و پرطرفدارترین آلبوم های جدید فارسی را نیر میتوانید به راحتی در دسترس داشته و با لینک مستقیم از سرور های سایت دانلود کنید، این امکان میتواند برای کاربرانی که به دنبال دانلود آلبوم هستند بسیار مناسب باشد .

سبک های مختلف آهنگ

یکی از ویژگی های مهم این وبسایت سبک بندی مختلف آهنگ ها میباشد که کاربر میتواند از طریق منو سایت متن آهنگ سبک مورد نظر خود را انتخاب و آن اثر را مشاهده کرده و با دسترسی آسان به آهنگ موردنظر لذت ببرد.

متن آهنگ

سایت تکست باند از بخش های متفاوتی تشکیل شده که به چند مورد اشاره خواهد شد :

از جمله متن آهنگ جدید , بیوگرافی , مصاحبه های رپی , نقد بررسی و تفسیر آهنگ و ترجمه آهنگ خارجی

از دیگر قسمت های این وبسایت میتوان به درخواست آهنگ اشاره کرد بطوری که کاربر از صفحه آهنگ درخواستی میتواند متن آهنگ مورد نظر خود را درخواست داده و در اولین فرصت با نام درخواست دهنده در وبسایت منتشر میشود.

بیوگرافی خوانندگان در تکست باند

در این قسمت از سایت تکست باند به بیوگرافی خوانندگان مطرح در رده ی موزیک در سبک های رپ و هیپ هاپ , پاپ , راک و سایر سبک ها پرداخته شده و همچنین تمرکز بیشتری روی بیوگرافی رپر ها صورت گرفته است.

بیوگرافی

این قسمت برای کاربرانی که علاقه مندند بدانند خواننده موردنظر چه زمانی وارد عرصه موسیقی شده اند و پیش از آن به چه فعالیتی مشغول بوده و اطلاعاتی دیگری مثل آثار منتشر شده ، همکاری ها ، مصاحبه و اطلاعاتی همچون محل تولد، سال تولد، شغل و… بسیار مناسب باشد .

وبسایت متن آهنگ

کاربرانی که به دنبال یک بانک کامل در زمینه متن آهنگ هستند می توانند به تکست باند مراجعه کنند و در صورت تمایل به مشاهده تمام آهنگ های هر خواننده به قسمت لیست خواننده ها در منو سایت مراجعه کنند و متن آهنگ های خواننده مورد نظرشان را به راحتی و سهولت در زمان مشاهده کنند.