دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

در این پست نگاهی داریم به داستان بازی gta v که از سایت نیوتکس برای شما تهیه شده :

 

بازی Grand Theft Auto یا همان GTA که اولین نسخه اش در سال ۱۹۹۷ منتشر شد ، اکنون محبوب ترین بازی ژانر اکشن ماجرا جویانه محسوب می شود. این بازی محصول استودیوی اسکاتلندی راک استار نورث است که توسط کمپانی آمریکایی راک استار گیمز اداره می شود. راک استار گیمز نیز خودش متعلق به ابر کمپانی بازی سازی تیک تو اینتراکتیو است که دفتر مرکزی آن در نیویورک قرار دارد.

Grand Theft Auto به معنی ماشین دزدی بزرگ است و داستان نسخه اولیه آن بیشتر حول همین موضوع بود. اما به مرور نسخه های بعدی این بازی با داستان های پیچیده تری همراه شد تا اینکه به نسخه V رسید که شاید پیچیده ترین سناریو را در میان تمام بازی های تاریخ داشته باشد.

 

در GTA قضیه از چه قرار است؟

GTA یک بازی به سبک جهان باز یا جهان آزاد است. این یعنی شما علاوه بر پیروی از داستان بازی ، هر کاری که دلتان بخواهد می توانید انجام دهید.

بازی در چند شهر غیر واقعی به نام های وایس سیتی ، لیبرتی سیتی و سن آندریاس جریان دارد. وقتی در جریان بازی قرار بگیرید متوجه می شوید که این شهر های خیالی بسیار به شهر های واقعی نیویورک ، میامی و لس آنجلس شباهت دارد.

شما در این بازی یک شخصیت منفی و خلافکار هستید که باید مطابق داستان کارهایی را با موفقیت به سرانجام برسانید. در آخرین نسخه های این بازی ، سناریو بسیار قوی و پیچیده است و احساس می کنید که شخص اول یک رمان ماجرایی هستید ، مثلا با وقایعی همچون خیانت دوست ، مشکلات خانوادگی و تسویه حساب های کاری مواجه می شوید ، انگار که در یک فیلم سینمایی قرار دارید!

 

نکته دیگری که به جذابیت این بازی اضافه می کند این است که شما به حال خودتان رها نمی شوید ، کوچک ترین کارهای شما می تواند تعقیب پلیس را به همراه داشته باشد. هر گاه که جرمی مرتکب می شوید ، ستاره ای دریافت می کنید که موجب می شود تحت تعقیب قرار بگیرید. هرچه ستاره هایتان بیشتر شود ، بیشتر در دردسر افتاده اید ، مثلا اگر به ۵ ستاره برسید ، یعنی شما اولویت اول پلیس هستید و حتی ممکن است با جت جنگنده به سراغتان بیایند!

 

شما باید هر طور شده از شر این ستاره ها خلاص شوید ، گاهی با رنگ کردن ماشینتان می توانید از دست پلیس فرار کنید ، گاهی هم کار های بیشتری باید انجام دهید.

مایکل ، ترِوِر و برد قرار بود از یک بانک در یانکتون شمالی سرقت کنند. عملیات این سرقت مطابق برنامه پیش نمی رود و با سر رسیدن پلیس ، درگیری رخ می دهد. برد در تیراندازی کشته می شود و مایکل و ترِوِر فرار می کنند. از آنجایی که برد را به اشتباه در قبری به نام مایکل تاونلی دفن می کنند ، ترِوِر تصور می کند که مایکل مرده و برد به زندان رفته است.

۹ سال می گذرد و مایکل تاونلی با نام مستعار مایکل د سانتا در شهر خیالی لس سانتوس همراه با خانواده اش زندگی می کند. در گوشه ی دیگری از شهر ، مرد سیاه پوستی به نام فرانکلین کلینتون زندگی می کند که برای یک خلافکار ارمنی کار می کند. طی یک حادثه مایکل و فرانکلین با یک دیگر برخورد می کنند و از همین جاست که با هم دوست می شوند.

اگر میخواید بدونید که آخر بازی gta v چی میشه ، به سایت نیوتکس برید و ادامه مطلب رو اونجا بخونید.

  • ۹۹/۱۱/۱۵
  • متن آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی