دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ هی با توام جواد عشقی

(تو کی بودی دیگه دلمو بردی ای داد آی دل تیکه پارم یهو به تپش افتاد

میزون میکنم‌تا سر راه تو باشم راهشو یاد گرفتم که تو دل تو جاشم)۲

هی با توام هی سر می دوونی تا کی آخ دوست داری ای جان که عاشقت بشم هی

وای چه خنده رویی واسه من آرزوی دل نبر که بنده دلم به تار مویی


برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

تو اومدی دلم رفت از پنجره غم رفت همینجوری برام میباره عشق از در و دیوار

بغلت کنم از پشت این رویا منو کشت دروغ هم که شده و عده به وعده دیدار

(هی با توام هی سر می دوونی تا کی دوست داری ای جان که عاشقت بشم هی .

وای چه خنده رویی واسه من آرزویی دل نبر که بنده دلم به تار مویی)۲

  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ عاشقانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی