دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ حامد اسلش و جرشا لات رپ

متن آهنگ لات رپ از حامد اسلش و جرشا

Hamed Slash & Jarsha - Late Rap

تکست آهنگ جدید حامد اسلش و جرشا به نام لات رپ در ادامه مطلب...

 

رسیدم به مرحله ای از عرفان

که با فعل هام شاخ به شاخ میشم با نیسان

مهم نیست خدای رپ باشی یا که شیطان

چون طرفِ توعه یه آدم بی وجدان

اگه بی ادب باشی مثل ماتراتسی

من پُر رو میام تو سینت مثل زیدان

به من بگین مبارزِ خیابونی

واسم فرق نداره برم توو UFC یا K1

واسه یه سامورایی همه جا مکزیکه

اگه تو هم بلده کاری این گوی این میدان

من یه بچه یِ تخسم از شهرستان

که نطق میکِشه واسه سطح یک تهران

یه لات و لوت مشتی با مرام و معرفت

بی خط کارد و خالکوبی بی سابقه یِ زندان

از هیشکی هیچ چیزی ندارم پنهان

ادعاهامم از سوی صدام پیدان

منو شناختی؟ نوکرم چاکرم

من همونم که بهم میگن لاتِ رپ

سینه سوخته ترین سینه چاک رپ

توو محلمون هم بهم میگفتن اَ لاک رپ

رو شونم خاک رپ ، خونم توو لاک رپ

من همونم که بهم میگن لات رپ

سینه سوخته ترین سینه چاک رپ

توو محلمون هم بهم میگفتن اَ لاکِ رپ

 

میرزا با کله میاد برگا شیش تیغ لش

مال هشتادیاس من فقط سیی شیک رسمی

نه داشی اشتباه نکن واقعیت اینه

من کف خوابی هامو کردم دوره جاهلیت

اشتباه رسوندن مُخبرات انگار به تو

من یه زبون سبزم با فکرای سرخ

بمب فکرای نو

تو این مارکت که درگیره تکراره خب

وقتی میبینم زالو ها کف داستان ریشه کردن

و بزرگا هم سکوت پاسکاری به هم من

وظیفه یِ خودم میدونم

که پاشم و به مخاطبم آگاهی بدم

پس زور میزنی جون میکنی جوز میزنی بگی مال خیابونی

پهلوونی جون جیگری توو اون خیابون که میده جوب بو جنین

تو فقط به مشامت میرسید عینِ موش بو پنیر چاقال

منو شناختی؟ نوکرم چاکرم

من همونم که بهم میگن لاتِ رپ

سینه سوخته ترین سینه چاک رپ

توو محلمون هم بهم میگفتن اَ لاک رپ

رو شونم خاک رپ ، خونم توو لاک رپ

من همونم که بهم میگن لات رپ

سینه سوخته ترین سینه چاک رپ

توو محلمون هم بهم میگفتن اَ لاکِ رپ

متن آهنگ لات رپ حامد اسلش و جرشا

  • ۹۹/۰۶/۳۱
  • متن آهنگ

جرشا

حامد اسلش

متن آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی