دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ تو و پاییز اسماعیل ستوده

 پرسه زدن بی چتر تو بارون خیس میشیم وقتی هردوتامون

وقتی که حتی مثل هم میشه قرصای سرما خوردگی هامون

ترکیب موهاتو و نم بارون اصلا یجور محشری میشه

آخه چه معنی داره که آدم  (واسه کسی اینقدر هوایی شه)2

پاییزه چقد حالت چشمات وسوسه انگیزه قد تموم برگایی که داره میریزه

(دوست دارم)4

از من نمیتونی جدا باشی فکر میکنی اینجوری میزارم.

چون خیلی وقته با تو و پاییز من خاطرات مشترک دارم

وقتی که بارون میزنه باید همراهم از این کوچه ها رد شی

با هرکی میخوای بی تفاوت شی ( اما نمیتونی با من بدشی)2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی