دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ اشک پاییز پوریا پورضرابیان

 می بخشمت تورو تمام کن برو حالمون مث گذشته ها نیست

یه حس بی نظیر یه عشق واقعی خیلی وقته دیگه بین ما نیست

می فهممت تورو سکوت کن برو راهیم نمونده غیر رفتن

بهونه ای نیار قراره این یه بار مانعم نشی با حرفات اصلا

میپرسم از خودم چرا تو این هوا که وقت خوبی واسه رفتنت نیست

وقتی عطرتم داره میپره تو این هوای لعنتی پاییز

 هر بار بارون که میزنه غصه با منه قدم قدم کنار من نباشی.

اما میگذره این روزای بد من خودم میخوام جداشی

گذشتم از تو و تمام خوبیات هرچی بوده بین مون تمومه

بخاطرم میاد میگفتی اون روزا بودنت کنارم آرزومه

می پرسن حالتو تموم آدما بعد رفتنت یه مدت از من

چه سخته این سکوت باید برم تو فکر از تموم آدما گذشتن

میپرسم از خودم چرا تو این هوا که وقت خوبی واسه رفتنت نیست

وقتی عطرتم داره میپره تو این هوای لعنتی پاییز

 هر بار بارون که میزنه غصه با منه قدم قدم کنار من نباشی

اما میگذره این روزای بد من خودم میخوام جداشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی