دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

معلومه کجایی میثم ابراهیمی

متن آهنگ معلومه کجایی میثم ابراهیمی

بی تو تک و تنهام ، چه سرده دستام

معلومه ، معلومه کجایی؟

بی تو من و دریا ، بی تو شبِ سرما

کجایی با کی الآن ، منم که تیره و تارِ فردام

فکرِم باش یه ذره ، تو که فکرت یه سره

زده به سرِ من ، من و یادِ تو شب

فکرِ من باش یه ذره ، تو که فکرت یه سره

زده به سرِ من ، من و یادِ تو شب

دیوونه کرد

خسته ام از فکرایِ بی سر و ته

میزنم بی تو تووی دلِ شهر

فرقی نداره که چی میشه تهش

میخوام یه امشبو دیوونه شم

چرا نگاهتو میدزدی ازم

دنیا رو واست میریزم به هم

گل بودی خشکیدی خیلی قشنگ

بی سر و سامونه این دلِ تنگ

فکرِم باش یه ذره ، تو که فکرت یه سره

زده به سرِ من ، من و یادِ تو شب

فکرِ من باش یه ذره ، تو که فکرت یه سره

زده به سرِ من ، من و یادِ تو شب

دیوونه کرد

نظرات (۱)

متن آهنگ معلومه کجایی میثم ابراهیمی Lyrics Music Meysam Ebrahimi Malome Kojayi فکر من باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من منو یادت و شب دیوونه کرد.
 دانلود آهنگ میثم ابراهیمی معلومه کجایی | کیفیت اصلی MP3 + ...
 
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی معلومه کجایی دانلود اهنگ فکرم باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من با صدای میثم ابراهیمی به همراه تکست.ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی معلومه کجایی از میثم‌ابراهیمی با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی