دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ حس خوب مسعود مالمیر

 وقتی که تو رویای تو حبسم از فکر آزادی گریزونم

من راز این احساس زیبا رو از برکت عشق تو میدونم

انقد هوام بند نفس هاته حس میکنم لباتو رو گونه م

من سهم مو میگیرم از دنیا موهاتو میریزی روی شونه م

ابری نمیشه حال من با تو عشقت غمو از یاد من برده

داری تصاحب میکنی راحت قلبی رو که صدبار شکست خورده

وقتی نباشی میرم از دنیا دیوونه وار چشماتو دوست دارم

پشتت به یه کوهه عزیزم من هرگز تورو تنهات نمیزارم

ابری نمیشه حال من با تو عشقت غمو از یاد من برده

داری تصاحب میکنی راحت قلبی رو که صدبار شکست خورده

وقتی نباشی میرم از دنیا دیوونه وار چشماتو دوست دارم

پشتت به یه کوهه عزیزم من هرگز تورو تنهات نمیزارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی