دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ سینا درخشنده به نام دلبر شیرین

Sina Derakhshande Delbare Shirin

دنیام با تو یه دفعه چه جذاب شد
واست مردن توی دل من باب شد
عکس چشمات توی دل من قاب شد
ای وای از دست تو
دوست دارم دلبر شیرینم
حالم خوبه پیش تو که میشینم
دل میگیره تورو که نمیبینم
ای وای از دست تو
ای داد از دلم آخه دل وامونده
پیش تو که جا مونده این یعنی عشق
ای داد از دلم آخه همه چیمی تو
عشق و زندگیمی تو این یعنی عشق
ای داد از دلم بین این همه آدم
دلمو به تو دادم این یعنی عشق
ای داد از دلم عاشقت شدم کم کم
چه خبره تو قلبم این یعنی عشق
با تو هی راه اومدم تا خود ماه
اومدم ماه قشنگم
دل تو جای من همه دنیای من ماه قشنگم
چشمام روته حالم به تو مربوطه
اسمم روته عشق من
ای داد از دلم آخه دل وامونده
پیش تو که جا مونده این یعنی عشق
ای داد از دلم آخه همه چیمی
تو عشق و زندگیمی تو این یعنی عشق
ای داد از دلم بین این همه آدم
دلمو به تو دادم این یعنی عشق
ای داد از دلم عاشقت شدم کم کم
چه خبره تو قلبم این یعنی عشق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی