دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ جدید - تهران رپ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی سبک رپ با کیفیت بالا 320 و 128 بصورت لینک مستقیم

جدیدترین آهنگ های رپ را در تهران رپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ بابک مافی به عشق تو

میخوام که فکر کنم الان تو فکرمی میخوام که فکر کنم دلتنگی یه کمی
میخوام که فکر کنم دلگیر شدی ازم ولی دلت میخواد که برگردی بازم
هنوز با عکس تو سرگرم سرگرمم رفتی نفهمیدم انگار هنوز گرمم
وقتی تو زندگیم انقدر اثر داری چه فکری میکنی که تنهام میذاری
ای عشقم ای جونم به عشق تو جوون میمونم.
ای عشقم ای جونم به عشق تو جوون میمونم
معروفم من به تنهایی معروفی تو به زیباییت معروفم من که دلتنگم نیستی ولی اینجایی
صدات کردم نمیشنیدی نگات کردم نمیدیدی خواهش کردم که برگردی دلیلش رو نپرسیدی
ای عشقم ای جونم به عشق تو جوون میمونم
ای عشقم ای جونم به عشق تو جوون میمونم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی